Anunț de licitație publică
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Județul Timiș, Bd. Revolutiei din 1989, nr.17, Timișoara, judeţul Timiș, cod fiscal 4358029, telefon 0256406365, fax 0256406300, email diana.anderca@cjtimis.ro
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: 8 containere tip birou, situate în incinta Parcului Industrial și Tehnologic, Calea Torontalului, km 6, proprietatea privată a Județului Timis, municipiul Timișoara, jud. Timiș, acestea având următoarele caracteristici:
- Container tip birou Nr. 2 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 3 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 4 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 5 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 6 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 7 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 9 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
- Container tip birou Nr. 11 – dimensiuni 6058x2438x2591mm.
Închirierea se face conform H.C.J.T nr. 96/28.04.2021 și O.U.G. nr. 57/2019.
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de la sediul Consiliului Județean Timiș.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul de Gestionarea Patrimoniului, Consiliului Județean Timiș din Bd. Revoluției din 1989, nr. 17, camera 225, etaj 2, de luni până vineri, între orele 10.00-14.00.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 30 lei şi se achită la casieria Consiliului Judeţean Timiş sau prin virament în contul RO78TREZ62121360250XXXXX.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 13/08/2021, ora 12.00.
- Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 20/08/2021, până la ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Județean Timiș, cu sediul în Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989 nr. 17.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar. - Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 25/08/2021, ora 10.00, la sediul Consiliului Județean Timiș, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, sala 9, parter.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalului Timiș, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timișoara, tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256/498054, fax 0256/221990.
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 23/07/2021.